Кошик
49 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення у відповідності з Законом «Про захист прав споживачів» Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вид, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). виняток Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню відносяться комплекти теплих укосів, антимоскітні сітки, металопластикові конструкції, жалюзі виготовлені безпосередньо під необхідний розмір і підтверджений замовником.Листи сендвіч-панелей, підвіконня, відливи розрізані на прохання замовника і мають при цьому належної якості обміну та поверненню не підлягають. Товари належної якості, а саме готові набори теплих укосів, антимоскітні сітки не виготовлені індивідуально, сендвіч-панелі в листах двері і вікна стандартних розмірів наявні в рамках складської програми підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів за адресою м. Полтава Бистрівський28Г попередньо узгодивши по телефону 0667865867.При поверненні товару належної якості за допомогою перевізника, послуги перевізника оплачує замовник.Повернення або обмін товару неналежної якості проводиться протягом 14 днів за адресою м. Полтава Бистрівський 28Г узгодивши по телефону 0667865867, послуги перевізника оплачує замовник.Для повернення товару необхідно мати товарний чек, що підтверджує покупку товару саме в нашій компанії.Повернення грошових коштів проводитися в залежності від форми оплати товару і здійснюється одним з наступних способів : готівкою під час безпосередньо повернення товару, на картковий рахунок після повернення товару або повернення коштів на розрахунковий рахунок підприємства, після повернення товару, Повернення коштів протягом 7 робочих днів після повернення товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner